مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-05سياسي

ایران در زمینه ساخت پهپادهای نظامی به خودکفایی رسیده است


امیر سرتیپ مهدی هادیان روز چهارشنبه در حاشیه آیین تجدید میثاق پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت نیروهای مسلح کشور به خبرنگار ایرنا گفت: تولید و ساخت سلاح ایستا شامل سلاح لیزری و صنایع داخلی توسط این نیروها بومی سازی شده است.

وی با اشاره به بی نیازی ناوگان هوایی ارتش به کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: نیروهوایی ارتش دارای صنعت هوانوردی فناوری هایتکی بوده و قطعات مورد نظر نگهداری سیستم ها و پشتیبانی، آموزش مختلف در کنار صنعت دفاعی انجام می دهد وشرکت های دانش بنیان نقش مهمی در این زمینه دارند هادیان خاطرنشان کرد: باعنایت خداوند، تدابیر مقام معظم رهری و روح خود باوری که امام خمینی (ره) در بخش صنعت و نیروهای مسلح دمید امروز نه تنها در سلاح لیزری و بسیاری از موارد بومی سازی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه قابلیت های نیروی هوایی ارتش امروز در مقایسه با گذشته متفاوت است، تصریح کرد: امروز شاهد پرواز صدها فروند هواپیمای شکاری، شکاری بمب افکن، ترابری و پهپادها در راستای حفاظت از آسمان کشور هستیم.

این مسئول در پایان یادآور شد: نیروی هوایی ارتش دستاوردهای بسیاری دارد که همه ساله بخشی از آنها در قالب نمایشگاه در معرض دید افراد و رسانه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در زمینه ساخت پهپادهای نظامی به خودکفایی رسیده است

ایران در زمینه ساخت پهپادهای نظامی به خودکفایی رسیده است